Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.
У кошик випадково додався товар або щось не помітили при отриманні? При перевірці посилки виявили дефект? Непорозуміння іноді трапляються, ми все розуміємо і робимо все можливе, щоб розв'язувати проблему. Просто розкажіть нам про це, а ми зі свого боку розповімо, як можемо допомогти.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення.
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковування й відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження й отримання страхової суми компанією перевізника.
Вимоги до повернення товару
- збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату;
- товарний вигляд і упаковування продуктів не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
- товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;
- товар складний в упаковування таким же чином, як і при отриманні;
- товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).
Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу gsplus@ukr.net.
Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 18:00 в робочі дні:
- +38 (067) -446-54-76
- +38 (097) -437-28-55
Категорії товарів, які можна / не можна повернути й обміняти
Можна повернути чи обміняти
- новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі,
- новий товар, у якому вам не підійшов колір або розмір,
- товар не відповідає опису або фото,
- товар неналежної якості.
Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковування, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон.
У разі відсутності аналогічного товару на обмін у продажу, ви маєте наступні варіанти:
- розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар, отримавши повернення сплачених за товар коштів,
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості,
- здійснити обмін товару на аналогічний, якщо він з'явиться в продажу. У такому разі ми повідомимо вас у день його надходження.
Не можна повернути чи обміняти
Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів інтернет-магазин може відмовити споживачеві у проведенні обміну або поверненні товару у таких випадках:
- минуло понад 14 днів з дати придбання, і товар не має суттєвих дефектів;
- передача товару відбулася менше ніж 14 днів тому, але товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- товар має механічні пошкодження, упаковування пошкоджене, під час експертизи виявлено, що дефекти товару виникли з вини покупця, присутні, ознаки стороннього втручання (розпакування, спроба ремонту) та інше;
- товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
- при поверненні (обміні) товару, який був придбаний у комплекті за спеціальною ціною (знижкою на комплект), повернення (обмін) здійснюється на весь комплект товару;
- товар належить до категорії, яка не підлягає обміну й поверненню.
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172
Непродовольчі товари:
- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція,
- пиломатеріали й скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
- вироби з тонколистового металу нарізані або виготовлені під розмір, визначений покупцем (замовником)
Терміни та умови повернення коштів
Провести повернення грошових коштів ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для перевірки його цілісності та працездатності.
Повернення коштів здійснюється переказом на картку клієнта.
Фізичне розташування, де можна зробити повернення товару
Повернути товар можна:
- у пункті самовивозу (магазин знаходиться за адресою: Харківське шосе, 48 В. Графік роботи: з 10.00 до 18.00).
- надіслати товар кур’єрською службою («Нова пошта», «Укрпошта»).
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:
- Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення чи написати на електронну пошту з фото товару та чеками.
- Написати заяву на повернення.
- Принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
- Принести товар із не пошкодженим пакуванням, в тому вигляді, в якому він був придбаний. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою», «Укрпоштою»
- Зателефонувати нам чи написати на електронну пошту і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу.
- Написати заяву на повернення.
- Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
- Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.
На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.